واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد برنامه OpenAI برای احداث مراکز داده بیشتر در امارات زمان عرضه اندروید ۱۶ برای گوشی‌های پیکسل و سامسونگ مشخص شد حدود ۲۰ مدیر شرکت‌های بزرگ فناوری ترامپ را در عربستان همراهی می‌کردند خزایی: اجازه گرانی اینترنت به اپراتور‌ها داده نشود پوشش ۱۰۰ درصدی فیبر نوری در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ | ارتقای شبکه انتقال در شهرستان‌ها اسنپ در پرونده شروط ضدرقابتی قراردادهای خرید اقساطی هم محکوم شد نتایج تحقیقات جدید: هوش مصنوعی نمی‌تواند همزمان بهره‌وری و انگیزه کارمندان را افزایش دهد دانشمندان وجود هاله نور برای انسان را ثابت کردند! بررسی دغدغه‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان در میزگرد شهرآرا | دانش و سرمایه، ترکیب برنده جت‌های «ایر فورس وان» به سیستم‌های ارتباطی و دفاعی پیشرفته مجهز می‌شوند اپراتور‌های موبایل: هفته آینده قیمت بسته‌های اینترنت را افزایش می‌دهیم! (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) فعال‌سازی فناوری 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران + جزئیات و زمان انتقاد سخت بیل گیتس از ایلان ماسک و دونالد ترامپ تریلر جدید بازی Mafia: The Old Country منتشر شد + زمان عرضه گلکسی F56 سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

راهنمای نوآوری در کسب وکار

  • کد خبر: ۵۸۳۳۷
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
راهنمای نوآوری در کسب وکار
مارک جانسون در کتاب «بازآفرینی مدل کسب و کار» با مطالعه جامع نمونه‌های مختلفی از شرکت‌های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم.
شهرآرانیوز - همیشه قبل از اینکه کسب وکاری را آغاز کنید، بررسی راهبرد‌های شرکت‌های موفق می‌تواند چشم انداز روشنی از مسیری که باید طی کنید به شما ارائه کند.

مارک جانسون در کتاب «بازآفرینی مدل کسب و کار» با مطالعه جامع نمونه‌های مختلفی از شرکت‌های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم.
 
نویسنده سعی کرده است در این کتاب با روشن کردن اهمیت و ضرورت تسلط بر نوآوری مدل کسب وکار، ابزار‌های لازم برای ایجاد تغییر در شرکت و دستیابی به موفقیت‌های پایدار را دراختیارتان قرار دهد.

جانسون برای درک نحوه عملکرد واقعی مدل کسب وکار، چهارچوبی کاملا کاربردی ارائه می‌دهد. او با شناسایی ۴ بخش سازنده اصلی این چهارچوب، فرایندی سازمان یافته و تکرارپذیر برای بازآفرینی مدل کسب وکار موجود یا خلق مدل کسب و کار جدید و سپس پرورش و تبدیل آن به بنگاه اقتصادی سودآور ارائه می‌کند. او در فصلی با عنوان «تحول دیجیتالی» نشان می‌دهد تحولگران سریالی مانند آمازون چگونه از نوآوری مدل کسب وکار به صورت کاملا موفقیت آمیز نهایت استفاده را می‌برند.
 
اگر قصد راه اندازی یک استارت آپ را دارید، این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه درباره زمان و ضرورت داشتن یا نداشتن مدل جدید کسب وکار شرکتتان تصمیم بگیرید، چگونه فرصت‌های مهم جدید را برای خدمت رسانی به مشتریان کنونی تان در بازار‌های موجود شناسایی کنید، چگونه با استفاده از مدل‌های کسب وکار و محصولات نوآورانه به مشتریان کاملا جدید دست یابید و بازار‌های جدیدی خلق کنید، چگونه فرصت‌های رشد و پیشرفت حاصل از تحولات ساختاری در تقاضای بازار‌ها و سیاست‌های دولت و فناوری‌های جدید را کشف کنید و از آن‌ها بهره ببرید و در نهایت، چگونه نوآوری مدل کسب وکار را به نظامی پیش بینی پذیرتر در سازمان خود تبدیل کنید. مهم‌تر از همه، مارک جانسون در این کتاب، گام به گام به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توان به صورت نظام یافته و پی در پی نوآوری در مدل کسب و کار را اجرا کرد. این گام‌ها از طوفان فکری تا رسیدن به طرح کلی ارزش پیشنهادی مشتری و فرمول سود، و از پرورش طرح جدید تا اجرا و رشد آن را در بر می‌گیرد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->