اپل احتمالا با افقی‌کردن دوربین آیفون ۱۷ ایر طراحی گوشی‌هایش را متحول می‌کند اپل برای رفع ممنوعیت فروش آیفون ۱۶، به اندونزی پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری داده است همه‌چیز درباره تورنومنت نات پیکسل + شرایط دریافت ایردراپ بازدید پزشکیان از پارک علم و فناوری زاهدان (یکم آذر ۱۴۰۳) دانشمندان ژاپنی قابلیت فتوسنتز گیاهان را به سلول‌های همستر منتقل کردند واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات جنجالی رسول جلیلی درباره فیلترینگ یوتیوب: آپارات را بهانه نکنید گلکسی S۲۵ اولترا احتمالا بسیار گران‌تر از نسل قبلی‌اش باشد اولین گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و ویژگی‌های پلی استیشن ۶ «مایکروسافت تیمز» در جلسات به قابلیت ترجمه همزمان گفتار مجهز می‌شود سونی می‌خواهد شرکت Kadokawa، مالک بازی «الدن رینگ»، را بخرد قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود بهترین برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۴ + لینک دانلود گزارش اتاق بازرگانی از اثرات فیلترینگ بر کسب‌وکارهای اینترنتی اولین سیستم راداری شکار یوفوها در آمریکا راه‌اندازی می‌شود پنجمین دوره رویداد «هفته ایران دیجیتال» برگزار می‌شود | ۵G و هوشمندسازی از محور‌های رویداد مقدار توکن‌های میجر کاربران مشخص شد | فاجعه ایردراپ‌های پولی گروهی از هکر‌های چینی به اپراتور آمریکایی T-Mobile حمله کردند کاوشگر ناسا ممکن است ۵۰ سال پیش به طور تصادفی حیات در مریخ را از بین برده باشد پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۳) بر مدار دانش اطلاعاتی جدید از دوربین گوشی A۳۶ سامسونگ + عکس
سرخط خبرها

راهنمای نوآوری در کسب وکار

  • کد خبر: ۵۸۳۳۷
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
راهنمای نوآوری در کسب وکار
مارک جانسون در کتاب «بازآفرینی مدل کسب و کار» با مطالعه جامع نمونه‌های مختلفی از شرکت‌های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم.
شهرآرانیوز - همیشه قبل از اینکه کسب وکاری را آغاز کنید، بررسی راهبرد‌های شرکت‌های موفق می‌تواند چشم انداز روشنی از مسیری که باید طی کنید به شما ارائه کند.

مارک جانسون در کتاب «بازآفرینی مدل کسب و کار» با مطالعه جامع نمونه‌های مختلفی از شرکت‌های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم.
 
نویسنده سعی کرده است در این کتاب با روشن کردن اهمیت و ضرورت تسلط بر نوآوری مدل کسب وکار، ابزار‌های لازم برای ایجاد تغییر در شرکت و دستیابی به موفقیت‌های پایدار را دراختیارتان قرار دهد.

جانسون برای درک نحوه عملکرد واقعی مدل کسب وکار، چهارچوبی کاملا کاربردی ارائه می‌دهد. او با شناسایی ۴ بخش سازنده اصلی این چهارچوب، فرایندی سازمان یافته و تکرارپذیر برای بازآفرینی مدل کسب وکار موجود یا خلق مدل کسب و کار جدید و سپس پرورش و تبدیل آن به بنگاه اقتصادی سودآور ارائه می‌کند. او در فصلی با عنوان «تحول دیجیتالی» نشان می‌دهد تحولگران سریالی مانند آمازون چگونه از نوآوری مدل کسب وکار به صورت کاملا موفقیت آمیز نهایت استفاده را می‌برند.
 
اگر قصد راه اندازی یک استارت آپ را دارید، این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه درباره زمان و ضرورت داشتن یا نداشتن مدل جدید کسب وکار شرکتتان تصمیم بگیرید، چگونه فرصت‌های مهم جدید را برای خدمت رسانی به مشتریان کنونی تان در بازار‌های موجود شناسایی کنید، چگونه با استفاده از مدل‌های کسب وکار و محصولات نوآورانه به مشتریان کاملا جدید دست یابید و بازار‌های جدیدی خلق کنید، چگونه فرصت‌های رشد و پیشرفت حاصل از تحولات ساختاری در تقاضای بازار‌ها و سیاست‌های دولت و فناوری‌های جدید را کشف کنید و از آن‌ها بهره ببرید و در نهایت، چگونه نوآوری مدل کسب وکار را به نظامی پیش بینی پذیرتر در سازمان خود تبدیل کنید. مهم‌تر از همه، مارک جانسون در این کتاب، گام به گام به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توان به صورت نظام یافته و پی در پی نوآوری در مدل کسب و کار را اجرا کرد. این گام‌ها از طوفان فکری تا رسیدن به طرح کلی ارزش پیشنهادی مشتری و فرمول سود، و از پرورش طرح جدید تا اجرا و رشد آن را در بر می‌گیرد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->