چند درصد مردم ایران از فیلترشکن استفاده می‌کنند؟ ترک اینترنت چه تأثیری بر سلامت مغز می‌گذارد؟ استفاده ابزاری از زنان در ایتا ممنوع شد نحوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن: روش‌ها و نکات آیا طراحی دوربین آیفون ۱۷ پرو تغییر می‌کند؟ ویدئو | اولین ویدئو نگاه نزدیک به گلکسی S25 اج و جزئیات آن فاش شد! رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد
سرخط خبرها

راهنمای نوآوری در کسب وکار

  • کد خبر: ۵۸۳۳۷
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
راهنمای نوآوری در کسب وکار
مارک جانسون در کتاب «بازآفرینی مدل کسب و کار» با مطالعه جامع نمونه‌های مختلفی از شرکت‌های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم.
شهرآرانیوز - همیشه قبل از اینکه کسب وکاری را آغاز کنید، بررسی راهبرد‌های شرکت‌های موفق می‌تواند چشم انداز روشنی از مسیری که باید طی کنید به شما ارائه کند.

مارک جانسون در کتاب «بازآفرینی مدل کسب و کار» با مطالعه جامع نمونه‌های مختلفی از شرکت‌های موفق، و کالبدشکافی دلایل ناکامی سایر شرکت ها، نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم.
 
نویسنده سعی کرده است در این کتاب با روشن کردن اهمیت و ضرورت تسلط بر نوآوری مدل کسب وکار، ابزار‌های لازم برای ایجاد تغییر در شرکت و دستیابی به موفقیت‌های پایدار را دراختیارتان قرار دهد.

جانسون برای درک نحوه عملکرد واقعی مدل کسب وکار، چهارچوبی کاملا کاربردی ارائه می‌دهد. او با شناسایی ۴ بخش سازنده اصلی این چهارچوب، فرایندی سازمان یافته و تکرارپذیر برای بازآفرینی مدل کسب وکار موجود یا خلق مدل کسب و کار جدید و سپس پرورش و تبدیل آن به بنگاه اقتصادی سودآور ارائه می‌کند. او در فصلی با عنوان «تحول دیجیتالی» نشان می‌دهد تحولگران سریالی مانند آمازون چگونه از نوآوری مدل کسب وکار به صورت کاملا موفقیت آمیز نهایت استفاده را می‌برند.
 
اگر قصد راه اندازی یک استارت آپ را دارید، این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه درباره زمان و ضرورت داشتن یا نداشتن مدل جدید کسب وکار شرکتتان تصمیم بگیرید، چگونه فرصت‌های مهم جدید را برای خدمت رسانی به مشتریان کنونی تان در بازار‌های موجود شناسایی کنید، چگونه با استفاده از مدل‌های کسب وکار و محصولات نوآورانه به مشتریان کاملا جدید دست یابید و بازار‌های جدیدی خلق کنید، چگونه فرصت‌های رشد و پیشرفت حاصل از تحولات ساختاری در تقاضای بازار‌ها و سیاست‌های دولت و فناوری‌های جدید را کشف کنید و از آن‌ها بهره ببرید و در نهایت، چگونه نوآوری مدل کسب وکار را به نظامی پیش بینی پذیرتر در سازمان خود تبدیل کنید. مهم‌تر از همه، مارک جانسون در این کتاب، گام به گام به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توان به صورت نظام یافته و پی در پی نوآوری در مدل کسب و کار را اجرا کرد. این گام‌ها از طوفان فکری تا رسیدن به طرح کلی ارزش پیشنهادی مشتری و فرمول سود، و از پرورش طرح جدید تا اجرا و رشد آن را در بر می‌گیرد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->